Hoe gemaksformule 7-Eleven een succes werd

Hoe gemaksformule 7-Eleven een succes werd

7-Eleven is in de Verenigde Staten alom bekend, maar tot een paar jaar terug kende klanten de naam vooral van bezinestations en een plek waar je sigaretten kan halen. Totdat de retailer in 2019 een gemaksformule introduceerde waar de consument vers eten en speciaalbier kon kopen, de zogeheten 'Evolution Store'. Bovendien was de winkel voorzien van allerlei nieuwe technologische snufjes, zoals de scan & pay-functie waarmee je de rij voor de kassa kon overslaan. Het nieuwe concept is gericht op de klant van de toekomst. Bekijk in deze video van CNBC hoe deze formule de populariteit van 7-Eleven vergrootte.

 

7-Eleven is in de Verenigde Staten alom bekend, maar tot een paar jaar terug kende klanten de naam vooral van bezinestations en een plek waar je sigaretten kan halen. Totdat de retailer in 2019 een gemaksformule introduceerde waar de consument vers eten en speciaalbier kon kopen, de zogeheten 'Evolution Store'. Bovendien was de winkel voorzien van allerlei nieuwe technologische snufjes, zoals de scan & pay-functie waarmee je de rij voor de kassa kon overslaan. Het nieuwe concept is gericht op de klant van de toekomst. Bekijk in deze video van CNBC hoe deze formule de populariteit van 7-Eleven vergrootte.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!