Hoe gemaksformule 7-Eleven een succes werd

Hoe gemaksformule 7-Eleven een succes werd

7-Eleven is in de Verenigde Staten alom bekend, maar tot een paar jaar terug kende klanten de naam vooral van de bezinestations en een plek waar je sigaretten kan halen. Totdat de retailer de zogeheten 'Evolution Store' lanceerde in 2019. Een video.

7-Eleven is in de Verenigde Staten alom bekend, maar tot een paar jaar terug kende klanten de naam vooral van bezinestations en een plek waar je sigaretten kan halen. Totdat de retailer in 2019 een gemaksformule introduceerde waar de consument vers eten en speciaalbier kon kopen, de zogeheten 'Evolution Store'. Bovendien was de winkel voorzien van allerlei nieuwe technologische snufjes, zoals de scan & pay-functie waarmee je de rij voor de kassa kon overslaan. Het nieuwe concept is gericht op de klant van de toekomst. Bekijk in deze video van CNBC hoe deze formule de populariteit van 7-Eleven vergrootte.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen