Hoe de klant de toekomst van retail bepaalt

Hoe de klant de toekomst van retail bepaalt

De coronacrisis heeft de manier waarop we winkelen rigoureus veranderd. Webshops zijn de winnaars van de crisis, maar zorgen tegelijkertijd ook voor een onlinestrijd om klantdata. Deze video van The Economist legt uit hoe deze trend zich verder zal ontwikkelen en hoe klanten steeds meer bepalen welke richting de retailer op gaat.

 

De coronacrisis heeft de manier waarop we winkelen rigoureus veranderd. Webshops zijn de winnaars van de crisis, maar zorgen tegelijkertijd ook voor een onlinestrijd om klantdata. Deze video van The Economist legt uit hoe deze trend zich verder zal ontwikkelen en hoe klanten steeds meer bepalen welke richting de retailer op gaat.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!