In 1706 opende Thomas Twining de eerste theewinkel van Londen. En die winkel, van het merk Twinings, aan 216 Strand in de Britse hoofdstad is er nog steeds. Wat een beetje ontbrak: beleving...
Een mooie uitdaging dus voor het bureau Dalziel & Pow. Een tikje pathetisch: het moest van een verkoopruimte een spirituele thuisbasis worden. En dat betekent: verhalen vertellen. Die zijn er immers voldoende bij een merk dat al ruim driehonderd jaar bestaat. Maar er wordt niet alleen een duik in de geschiedenis genomen, ook wordt verteld over innovatie, welzijn en ethisch inkopen. Dat gebeurt via interactieve displays.
Meer te weten komen over het merk is natuurlijk mooi, maar...
In 1706 opende Thomas Twining de eerste theewinkel van Londen. En die winkel, van het merk Twinings, aan 216 Strand in de Britse hoofdstad is er nog steeds. Wat een beetje ontbrak: beleving...
Een mooie uitdaging dus voor het bureau Dalziel & Pow. Een tikje pathetisch: het moest van een verkoopruimte een spirituele thuisbasis worden. En dat betekent: verhalen vertellen. Die zijn er immers voldoende bij een merk dat al ruim driehonderd jaar bestaat. Maar er wordt niet alleen een duik in de geschiedenis genomen, ook wordt verteld over innovatie, welzijn en ethisch inkopen. Dat gebeurt via interactieve displays.
Meer te weten komen over het merk is natuurlijk mooi, maar theeleuten willen ook proeven. Dat kan in de kelder, aan de zogenoemde Tasting Bar. Daar worden ook masterclasses gegeven.