Zo blijft Fossil bij in de sterk veranderende horlogemarkt

Zo blijft Fossil bij in de sterk veranderende horlogemarkt

Door de opkomst van smartphones en smartwatches lijkt de verkoop van 'normale' horloges in het gedrang te komen. Hoe zit dat bijvoorbeeld bij horlogemerk Fossil? Wat het merk doet om relevant te blijven loopt uiteen van het ontwerpen van een eigen smartwatch tot het aanboren van nieuwe markten in China en India. Maar of dat genoeg is om bij te blijven, zie je in deze video van CNBC.

 

Door de opkomst van smartphones en smartwatches lijkt de verkoop van 'normale' horloges in het gedrang te komen. Hoe zit dat bijvoorbeeld bij horlogemerk Fossil? Wat het merk doet om relevant te blijven loopt uiteen van het ontwerpen van een eigen smartwatch tot het aanboren van nieuwe markten in China en India. Maar of dat genoeg is om bij te blijven, zie je in deze video van CNBC.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!