De verpakkingsvrije onlinesupermarkt Pieter Pot breidt uit naar België. Dat kondigt oprichter Jouri Schoemaker aan op LinkedIn. "Het is een volgende grote stap in ons grote avontuur."
Schoemaker schrijft in zijn bericht dat Pieter Pot zich in eerste instantie richt op de 'Vlaamse zuiderburen'. Wanneer de uitbreiding precies plaatsvindt, is niet bekendgemaakt. Wel heeft de onlinesupermarkt alvast vacatures uitgezet voor een head of belgium, online performance marketeer en assortimentmanager.
De voormalig RetailRookie of the Year haalde eind vorig jaar nog 2,7 miljoen euro aan groeigeld op. Het geld is gestoken in het opschalen van het concept. Schoemaker vertelde destijds aan RetailTrends in 2021 op te willen schalen naar vijftienduizend actieve klanten.
Pieter Pot is in 2019 opgericht door Martijn Bijmolt en Jouri Schoemaker. De verpakkingsvrije onlinesupermarkt verkoopt houdbare producten in weckpotten. Lees hier meer over dit concept.
Reacties 0