Sieradenmerk My Jewellery ziet nog ruimte voor vijf extra winkels in Nederland. Dat zegt oprichtster Sharon Hilgers in het julinummer van RetailTrends. "We willen in de grote steden blijven, maar een Amersfoort, Zwolle of Almere is ook interessant."
Het sieradenmerk past naar eigen zeggen in een stad met veel studenten en jonge, werkende vrouwen. "Alles is online te koop en daarom moet je je serieus afvragen wat je meerwaarde is in de winkelstraat", vertelt Hilgers over de meerwaarde van een fysieke winkel in de stad. "We kiezen bewust voor die sfeervolle plekken waar millennials en Gen Z'ers graag komen."
De groei van My Jewellery betaalt het bedrijf uit eigen zak. Er komt geen investeerder aan te pas. "We zijn al vanaf het begin winstgevend. Ik ben gewend dat ik er keihard aan moet trekken via alle kanalen. Een winkel openen en de klanten komen vanzelf - in die luxepositie heb ik nooit gezeten." Lees het complete interview met My Jewellery hier.
Reacties 0