The New Originals (TNO) maakt performancekleding voor creatievelingen. Het merk, opgericht in 2015, had eerder al eens een concept space in de Bijenkorf. Recent opende TNO een flagshipstore aan de Zeedijk in onze hoofdstad.
The New Originals is opgericht door Eben Badu, Rizky Lasahido en Maru Asmellash. TNO kan niet alleen gezien worden als een kledingmerk, maar ook als een levensfilosofie. Binnen die filosofie staat 'out of the box'-denken centraal, alleen zo kun je het maximale uit jezelf halen, meent Badu.
The New Originals (TNO) maakt performancekleding voor creatievelingen. Het merk, opgericht in 2015, had eerder al eens een concept space in de Bijenkorf. Recent opende TNO een flagshipstore aan de Zeedijk in onze hoofdstad.
The New Originals is opgericht door Eben Badu, Rizky Lasahido en Maru Asmellash. TNO kan niet alleen gezien worden als een kledingmerk, maar ook als een levensfilosofie. Binnen die filosofie staat 'out of the box'-denken centraal, alleen zo kun je het maximale uit jezelf halen, meent Badu.
"Met de flagshipstore kunnen we afstasten wat het animo is voor TNO in Amsterdam", vertelt Badu. In de toekomst ziet de medeoprichter ruimte voor meer winkels van het concept, maar niet in Nederland. "Dan kun je in meerdere landen een centrale plek creëren. Denk bijvoorbeeld aan het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk of Denemarken."
The New Originals haalt zijn inspiratie bij merken als Daily Paper, Patta en Filling Pieces, maar ziet ze niet als concurrentie. "We bouwen liever bruggen en zoeken de samenwerking op met andere partijen, dan dat we er een race van maken."