Kledingmerk The New Originals (TNO) schrijft momenteel nog geen zwarte cijfers. Daar maakt medeoprichter Eben Badu zich echter niet druk om. "Alles op zijn tijd", zegt hij in het oktobernummer van RetailTrends.
Dat winstgevendheid nog uitblijft, komt doordat The New Originals alle opbrengsten direct investeert in het bedrijf. De nieuwe winkel aan de Zeedijk in Amsterdam zou de onderneming richting winstgevendheid moeten brengen. "Daar hebben we de ruimte om veel van de collectie uit te hangen. Dan moet het lukken om de investeringen van het afgelopen halfjaar terug te verdienen", meent Badu.
TNO is in 2015 opgericht door Badu en zijn compagnons Rizky Lasahido en Maru Asmellash. Het bedrijf maakt onder meer duurzame performancekleding voor creatievelingen. Zoals sporters beter in sportkleding kunnen presteren, moet de kleding van TNO creatieve mensen stimuleren om hun ambities te volgen, is het idee. Lees alles over dit concept in het magazine van RetailTrends.
Reacties 0