Zalando zet meer in op luxe met vijftig nieuwe merken

Zalando zet meer in op luxe met vijftig nieuwe merken

Zalando voegt vijftig nieuwe merken toe aan zijn luxecategorie Designer. Het gaat om hedendaagse merken als Missoni, Christopher Kane en Mansur Gavriel. 

Naast het toevoegen van vijftig nieuwe merken, gaat de webwinkel ook samenwerken met Not Just A Label (NJAL), een platform dat designers de mogelijkheid biedt met een wereldwijd publiek in contact te komen. Het platform moedigt ontwerpers daarnaast aan om duurzame mode te creëren.

Zalando kondigde vorig jaar al aan meer in te zetten op luxe. De webshop wil zijn aanbod aan luxeartikelen en de totaalwaarde daarvan voor 2023 verdubbelen, zo klonk het destijds.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!