De terugkeer van luxeretail

De terugkeer van luxeretail

Het belang van e-commerce is de afgelopen jaren enorm toegenomen en corona heeft die trend een flinke duw in de rug gegeven. Veel retailers zijn uit de winkelstraat verdwenen of flink ingekrompen. Maar er zijn ook signalen die wijzen op een nieuwe opleving van de behoefte aan fysiek winkelen, vooral bij luxe merken. The Exchange spreekt erover met enkele spelers uit de markt en experts.

 

Het belang van e-commerce is de afgelopen jaren enorm toegenomen en corona heeft die trend een flinke duw in de rug gegeven. Veel retailers zijn uit de winkelstraat verdwenen of flink ingekrompen. Maar er zijn ook signalen die wijzen op een nieuwe opleving van de behoefte aan fysiek winkelen, vooral bij luxe merken. The Exchange spreekt erover met enkele spelers uit de markt en experts.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!