Het nieuwe concept van Bristol: 'overzichtelijker en 'gezelliger'

Overzichtelijk, gezellig en inspirerend. Zo omschrijft Bristol zijn nieuwe winkelconcept, dat sinds enkele dagen ook in Den Helder is te zien.

Overzichtelijk, gezellig en inspirerend. Zo omschrijft Bristol zijn nieuwe winkelconcept, dat sinds enkele dagen ook in Den Helder is te zien.

Gedurende de werkzaamheden bleef de winkel grotendeels open. Het filiaal van 970 vierkante meter is slechts anderhalve week dicht geweest. De discounter kiest in het nieuwe concept voor een ruimere opstelling en lagere schoenenrekken. Paspoppen moeten de collecties tot leven brengen. Met het oog op het milieu is gekozen voor ledverlichting en besparende verwarmings- en koelingsintallaties.

Er is meer ruimte voor shop-in-shop Coco Bella, een fashionhoek met schoenen en kleding van het eigen modemerk. Daarnaast maken de leren schoenen van Excellent by Bristol en onder meer Levi's, Lee Cooper en Jack&Jones nog steeds deel uit van het assortiment. Het sportaanbod, met onder meer Adidas, Fila, Puma, Panther en Skechers, is uitgebreid.

Ceo Elise Vanaudenhove zei in juni tegen RetailTrends dat het moderner maken van de winkels een jaar of vijf in beslag neemt. Bristol heeft in Nederland en België ruim 225 winkels.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen