Waarom Rolex niet van voetbal houdt

Waarom Rolex niet van voetbal houdt

Vraag iemand om een luxe horlogemerk te noemen en de kans is groot dat 'Rolex' het antwoord is. Een Rolex is voor velen een statussymbool. En daar hoort uitgekiende sportmarketing bij. In onderstaande video laat Athletic Interest zien waarom Rolex niet van voetbal houdt.

 

Vraag iemand om een luxe horlogemerk te noemen en de kans is groot dat 'Rolex' het antwoord is. Een Rolex is voor velen een statussymbool. En daar hoort uitgekiende sportmarketing bij. In onderstaande video laat Athletic Interest zien waarom Rolex niet van voetbal houdt.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!