Aldi en Lidl winnen terrein in het Verenigd Koninkrijk. Tesco, Sainsbury's, Asda en Morrisons zijn daar de grote vier, maar de Duitse discounters rukken op. De combinatie van een lage prijs en een goede kwaliteit vallen er in de smaak, stellen deskundigen. En het grote, wisselende aanbod aan non-foodproducten zorgt ervoor dat klanten bij Aldi en Lidl blijven terugkomen. Hoe het verder zal gaan? Aldi trekt in elk geval de portemonnee om het marktaandeel in het VK te vergroten: de komende twee jaar steekt de keten 1,5 miljard euro in uitbreiding en innovatie. Kijk naar een video van Channel 5 over het succes van Aldi en Lidl.
Aldi en Lidl winnen terrein in het Verenigd Koninkrijk. Tesco, Sainsbury's, Asda en Morrisons zijn daar de grote vier, maar de Duitse discounters rukken op. De combinatie van een lage prijs en een goede kwaliteit vallen er in de smaak, stellen deskundigen. En het grote, wisselende aanbod aan non-foodproducten zorgt ervoor dat klanten bij Aldi en Lidl blijven terugkomen. Hoe het verder zal gaan? Aldi trekt in elk geval de portemonnee om het marktaandeel in het VK te vergroten: de komende twee jaar steekt de keten 1,5 miljard euro in uitbreiding en innovatie. Kijk naar een video van Channel 5 over het succes van Aldi en Lidl.