De omzet van het Amsterdamse tassenmerk O My Bag komt dit jaar op zo'n 3,2 miljoen euro uit. Die verwachting spreekt oprichtster Paulien Wesselink uit in een gesprek met RetailTrends.
Vorig jaar steeg de omzet van het in 2011 opgerichte merk met vier procent tot ongeveer 2,7 miljoen. Dat dankte O My Bag aan de gestegen verkopen via internet, maar het kwam ook doordat de omzet via wholesale aardig op peil bleef. Wesselink prijst zich gelukkig dat de 285 verkooppunten verspreid zijn over 27 landen, vooral in Europa.
O My Bag heeft twee winkels in Amsterdam: aan de Ceintuurbaan en (sinds dit jaar) in de Wolvenstraat, een van de 9 Straatjes. Als de laatste winkel een succes blijkt te zijn, zou Antwerpen of Brussel in 2023 de eerste stad in het buitenland kunnen worden.
Meer over hoe O My Bag zich de afgelopen tien jaar ontwikkelde en wat het merk wil bereiken, lees je hier.
Reacties 0