Jumbo test met bezorgabonnementen

Jumbo test met bezorgabonnementen

Jumbo draait momenteel een test met bezorgabonnementen. De supermarkt voert de test uit onder de naam Jumbo Bezorgeloos, meldt Distrifood

Deelnemers van de pilot betalen een vast bedrag per maand, waarbij zij de keuze hebben of het abonnement een halfjaar of een jaar duurt. De kosten zijn tien tot twaalf euro per maand. Net als bij reguliere bestellingen is de minimale bestelwaarde vijftig euro. Klanten kunnen maximaal één keer per dag een bestelling plaatsen. 

"We zijn afgelopen zomer gestart met deze pilot, waar ongeveer 7000 klanten aan meedoen", aldus een woordvoerder van de supermarktketen. "Eind van het jaar zullen we de pilot evalueren."

Marktleider Albert Heijn heeft al zo'n bezorgabonnement: de AH Bezorgbundel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!