In dit webinar adresseert Merlinn de transformatie die winkels vandaag de dag hard nodig hebben om de loyaliteit van consumenten en klanten te winnen én te behouden. Ondanks de enorme boom in online orders van de afgelopen periode is de fysieke winkel geen uitstervend fenomeen, integendeel! Om de consument te geven wat deze wenst, zelfs eist, is een persoonlijke en uniforme klantervaring over alle kanalen heen essentieel. Die transformatie vormt een belangrijk component van unified commerce. Wie dat doorheeft, wint de strijd om loyaliteit van klanten.
Volg het verhaal van de Franse modemerk Maje, dochter van de SMCP Group, in de wereld van unified commerce en luister naar CEO Isabel Guichot hoe zij vertelt hoe de implementatie van ship-from-store nieuwe omnichannelmogelijkheden heeft gecreëerd, voorraadbeschikbaarheid en -allocatie heeft optimaliseerd en aan een lagere CO2-uitstoot heeft bijgedragen door producten zo dicht mogelijk bij de klant bschikbaar te maken.
De key takeaways onthouden wij u uiteraard ook niet in dit succesverhaal. Bekijk het webinar.
Spreker: Merlinn Busnel
Reacties 0