Unified commerce - De klant centraal

In dit webinar adresseert Merlinn de transformatie die winkels vandaag de dag hard nodig hebben om de loyaliteit van consumenten en klanten te winnen én te behouden. Ondanks de enorme boom in online orders van de afgelopen periode is de fysieke winkel geen uitstervend fenomeen, integendeel! Om de consument te geven wat deze wenst, zelfs eist, is een persoonlijke en uniforme klantervaring over alle kanalen heen essentieel. Die transformatie vormt een belangrijk component van unified commerce. Wie dat doorheeft, wint de strijd om loyaliteit van klanten.

Volg het verhaal van de Franse modemerk Maje, dochter van de SMCP Group, in de wereld van unified commerce en luister naar CEO Isabel Guichot hoe zij vertelt hoe de implementatie van ship-from-store nieuwe omnichannelmogelijkheden heeft gecreëerd, voorraadbeschikbaarheid en -allocatie heeft optimaliseerd en aan een lagere CO2-uitstoot heeft bijgedragen door producten zo dicht mogelijk bij de klant bschikbaar te maken. 

De key takeaways onthouden wij u uiteraard ook niet in dit succesverhaal. Bekijk het webinar.

Spreker: Merlinn Busnel

 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!