Hoe The North Face zijn koers verlegt

Hoe The North Face zijn koers verlegt

The North Face, opgericht in 1966, gold lange tijd vooral als een merk voor wandelaars, bergbeklimmers en wintersporters. Maar het wil ook een belangrijke speler worden op het gebied van streetwear. Waarom en hoe probeert The North Face zich bijvoorbeeld te onderscheiden van een merk als Patagonia? Een video van CNBC.

 

The North Face, opgericht in 1966, gold lange tijd vooral als een merk voor wandelaars, bergbeklimmers en wintersporters. Maar het wil ook een belangrijke speler worden op het gebied van streetwear. Waarom en hoe probeert The North Face zich bijvoorbeeld te onderscheiden van een merk als Patagonia? Een video van CNBC.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!