E-bikemerk Cowboy haalt ruim 71 miljoen op

E-bikemerk Cowboy haalt ruim 71 miljoen op

Het Belgische e-bikemerk Cowboy heeft een investering van tachtig miljoen dollar (ruim 71 miljoen euro) binnengesleept. De concurrent van het Nederlandse VanMoof wil onder meer sneller groeien en meer technologie zelf ontwikkelen.

Het in 2017 opgerichte Cowboy haalde tot dusver 120 miljoen dollar op. De nieuwe investeringsronde werd geleid door Exor, HCVC en Siam Capital.

Cowboy is nu in tien landen actief. Naast thuisland België gaat het om Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Foto: de drie oprichters

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!