Made.com groeit, maar belandt dieper in het rood

Woonwebwinkel Made.com heeft vorig jaar een verlies van omgerekend zo’n 37,7 miljoen euro in de boeken geschreven. Dat is meer dan dubbel zoveel als een jaar eerder.

De omzet van Made.com nam met vijftig procent toe tot 371,9 miljoen pond, zo’n 446,8 miljoen euro. De kosten liepen echter ook fors op, onder meer op het gebied van logistiek. Daarnaast spelen volgens Made.com eenmalige kosten in verband met de beursgang een rol in het grotere verlies. Die bedroegen omgerekend zo’n 6,4 miljoen euro.

Made.com maakt verder bekend dat Nicola Thompson tot ceo is benoemd. Zij vervulde die rol al op interim-basis na het plotselinge vertrek van Philippe Chainieux, eind vorige maand.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!