Terugkijken: livesessie met TOMO en Only for Men

Terugkijken: livesessie met TOMO en Only for Men

Eén van de bekendste Nederlandse ketens in mannenmode en ’s werelds eerste circulaire warenhuis staan op woensdag 11 mei in de schijnwerpers bij de livestreamuitzending van Fabulous 4 Retail Meetup, een coproductie van Sandenburg-DST en Salesforce. Marjan Haselhoff (TOMO) en Arthur Feenstra (Only for Men) vertellen waarom de toekomst van fashion retail er ondanks alle doemscenario’s toch rooskleurig uit ziet. 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in