Jan Linders zet in op lagere prijzen

Supermarktketen Jan Linders zet in op lagere prijzen. Onder de naam Altijd Voordelig worden 650 producten aangeboden tegen 'een lage discountprijs'.

Het gaat vooral om producten van de huismerken G'woon en Melkan. Ze zijn herkenbaar aan het blauwe Altijd Voordelig-logo. In de toekomst wordt het aantal producten waarschijnlijk uitgebreid.

Jan Linders heeft ook meer volumevoordeel toegevoegd, onder meer bij koeken, diepvriespizza's en babyvoeding. Pampers hebben het hele jaar door een lagere prijs gekregen. 

"In een tijd waarin het leven voor de consument duurder wordt, vinden we het belangrijk dat boodschappen betaalbaar blijven", zegt commercieel directeur Bernd Weustink.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!