Albert Heijn stapt in maaltijdbezorging

Albert Heijn zet binnenkort een nieuwe stap in de thuisbezorging-markt. Met Maaltijd Thuis levert de supermarktketen zelfbereide gerechten bij klanten thuis, waarbij persoonlijk contact centraal staat. 

Met de nieuwe service richt Albert Heijn zich op klanten die willen kiezen voor gemak of zelf moeite hebben een maaltijd op tafel te zetten. Klanten kunnen wekelijks maaltijden bestellen die kunnen worden afgestemd op specifieke behoeften zoals zoutarm, glutenvrij of kleingesneden. Albert Heijn benadrukt dat de maaltijden op een vast moment en door een vaste bezorger worden geleverd, voor een ‘vertrouwd gezicht en een praatje aan de deur’.

De nieuwe stap op de bezorgmarkt volgt rap na de bekendmaking dat Albert Heijn naast de eigen bezorgservice een samenwerking is gestart met Deliveroo en Thuisbezorgd. In Amsterdam gaat de supermarktketen voorzichtig de strijd aan met flitsbezorgers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!