LVMH ziet omzet stijgen ondanks tegenvaller in China

LVMH ziet omzet stijgen ondanks tegenvaller in China

LVMH boekte het afgelopen halfjaar een omzet van 36,7 miljard euro. Dat is 28 procent meer dan in dezelfde periode in 2021.

Ook de nettowinst van het luxemodehuis, met merken als Louis Vuitton en Dior, viel veel hoger uit. Die steeg met 23 procent naar 6,5 miljard euro. 

LVMH zegt dat vooral in Europa, Japan en de Verenigde Staten de verkopen flink toenamen. In China had het concern last van de coronalockdowns.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!