Hoe minder opties leiden tot meer verkopen

Keuzes, keuzes, keuzes. Geef de consument niet te veel opties op je website, want dat is slecht voor de conversie. Dat betoogt adviesbureau QuickSprout, dat onderstaande infographic maakte. 

 

Keuzes, keuzes, keuzes. Geef de consument niet te veel opties op je website, want dat is slecht voor de conversie. Dat betoogt adviesbureau QuickSprout, dat onderstaande infographic maakte. 

 

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!