Stoov zet stap naar fysieke retail

Stoov zet voor het eerst de stap naar de fysieke retail. De warmtekussens en -dekens van het Nederlandse bedrijf zijn voortaan ook te koop bij de Bijenkorf.

De producten zijn verkrijgbaar bij de warenhuizen in Amsterdam, Eindhoven, Utrecht, Rotterdam en Den Haag. "We geloven dat retail een belangrijke rol kan spelen bij de groei van ons merk", zegt ceo Niek Veendrick.

Veendrick ziet in de Bijenkorf de ideale partner. "Stoov past als premium lifestylemerk naadloos bij hetgeen de Bijenkorf nastreeft: mooie merken, beleving, kwaliteit en duurzaamheid. Daarnaast heeft de Bijenkorf een enorm bereik binnen onze doelgroep."

Tot nu toe waren de producten van Stoov alleen te koop via de eigen webshop. De Bijenkorf gaat ze behalve in vijf winkels ook online verkopen. Stoov is in 2014 opgericht. Net als onder meer Nomad, Passa Sports en BenBits zit het in het portfolio van investeerder Nederlands Merkgoed.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!