'Made.com wekt interesse van warenhuisketens'

'Made.com wekt interesse van warenhuisketens'

De Britse warenhuisconcerns Next en Frasers Group hebben een bod uitgebracht op webwinkel Made.com. Dat meldt de Engelse krant Sunday Times.

Next, met zevenhonderd winkels waarvan vijfhonderd in het Verenigd Koninkrijk, zou omgerekend zo’n 2,3 miljoen euro hebben geboden. Daarbij gaat het om de website, het klantenbestand, de merkrechten en intellectuele eigendommen. De hoogte van het bod van Frasers Group, het bedrijf achter warenhuisketen House of Fraser, is niet bekend.

Made.com verkeert al een tijdje in financiële problemen. Na een mislukte verkooppoging werd besloten om bewindvoerders aan te stellen, in de hoop alsnog tot een verkoop te komen. Lukt dat niet, dan staan vijfhonderd banen op het spel. De webwinkel is sinds twee weken uit de lucht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!