Hoe Lululemon uitgroeide tot een miljardenbedrijf

Hoe Lululemon uitgroeide tot een miljardenbedrijf

Lululemon begon in 1998 in Canada als een klein yogamerk voor vrouwen. Inmiddels is het uitgegroeid tot een sportmerk met een miljardenomzet en zo'n zeshonderd winkels, waarvan circa veertig in Europa. Hoe kreeg Lululemon dit voor elkaar en wat zijn de uitdagingen voor de komende jaren? Een video van CNBC.

 

Lululemon begon in 1998 in Canada als een klein yogamerk voor vrouwen. Inmiddels is het uitgegroeid tot een sportmerk met een miljardenomzet en zo'n zeshonderd winkels, waarvan circa veertig in Europa. Hoe kreeg Lululemon dit voor elkaar en wat zijn de uitdagingen voor de komende jaren? Een video van CNBC.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!