Hoe Lululemon uitgroeide tot een miljardenbedrijf

Hoe Lululemon uitgroeide tot een miljardenbedrijf

Lululemon begon in 1998 in Canada als een klein yogamerk voor vrouwen. Inmiddels is het uitgegroeid tot een sportmerk met een miljardenomzet en zo'n zeshonderd winkels, waarvan circa veertig in Europa. Hoe kreeg Lululemon dit voor elkaar en wat zijn de uitdagingen voor de komende jaren? Een video van CNBC.

 

Lululemon begon in 1998 in Canada als een klein yogamerk voor vrouwen. Inmiddels is het uitgegroeid tot een sportmerk met een miljardenomzet en zo'n zeshonderd winkels, waarvan circa veertig in Europa. Hoe kreeg Lululemon dit voor elkaar en wat zijn de uitdagingen voor de komende jaren? Een video van CNBC.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€ 10,- voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;
✅ het RetailTrends-magazine (print + online);
✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!