Hunkemöller en EasyToys lanceren seksspeeltjeslijn

Hunkemöller en EasyToys lanceren seksspeeltjeslijn

Hunkemöller en Easytoys hebben samen een collectie seksspeeltjes uitgebracht. Die zijn te vinden bij twintig vestigingen van de lingerieketen, waarvan zeven in Nederland.

Het is voor het eerst dat de seksspeeltjes van EasyToys in fysieke winkels opduiken. Tegelijkertijd is het voor Hunkemöller een primeur om deze producten fysiek te verkopen. "Het is de perfecte match bij onze kernwaarden vrouwelijke kracht, zelfliefde en inclusiviteit”, stelt marketing director Alexandra Legro van de lingerieketen. Het winkelpersoneel is getraind om deskundige uitleg te kunnen geven over het gebruik van de speeltjes.

Met de verkoop van seksspeeltjes in zijn vestigingen voldoet Hunkemöller naar eigen zeggen aan de vraag van klanten. Online verkoopt het bedrijf al enkele jaren speeltjes. De lijn met EasyToys bestaat uit onder meer een vibrator, een vibrerend slipje en glijmiddel. Ook is er de zogenoemde pleasure box, een geschenkset voor koppels met onder meer een koppelvibrator, massagekaars, bondagetouw en seksdobbelstenen.

Reacties 2


w. Eerten 22 nov, 09:14

Het zou kunnen werken. Al wordt de uitstraling van de winkel ( etalage ) meer en meer die van een sex shop. Iets waar niet iedereen, midden in een winkelcentrum, op zit te wachten.
Tevens zijn de "kernwaarden" voor een beperkte groep dames. Niet iedereen past in de maten die Hunkemöller verkoop.


Leonard Van Liere 8 nov, 20:13

Misschien wel een heel goed idee. Maar kom niet met de kletskoek van onze kernwaarden:vrouwelijke kracht, zelfliefde en inclusiviteit. Daar maakt menig vrouw of organisatie gehakt van.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!