Lingeriemerk Soft Revolt haalt in drie weken twee ton op

Het Nederlandse lingeriemerk Soft Revolt heeft binnen drie weken 200.000 euro opgehaald via crowdfunding. Het hoopt uiteindelijk 300.000 euro binnen te slepen.

De ondernemers Elles Roeleveld en Kim Bakker startten de actie om hun bestaande lingerielijn uit te breiden met een tweede model, bijpassende broekjes en grotere maten. Voor dat laatste is de extra ton nodig.

Het lingeriemerk is in 2020 opgericht met als doelstelling om een duurzame beha te ontwerpen die je niet meteen bij thuiskomst uit wil trekken. De beha's van Soft Revolt zijn met innovatieve breimachines 3D-gebreid en daardoor comfortabeler, stelt Roeleveld.

Na de lancering in 2020 zijn er inmiddels 10.000 Soft Revolt bralettes verkocht, het eerste product van het merk. Nu zet het bedrijf samen met hun klanten de volgende stap met de crowdfunding. De crowdfunding is een lening, het bedrag dat geïnvesteerd wordt in vijf jaar terugbetaald met een jaarlijks rendement van 4 procent. Er kan geïnvesteerd worden tot 6 januari 2023. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!