De Bijenkorf is een samenwerking aangegaan met online marktplaats Reliving. In de Rotterdamse winkel wordt zo'n honderd vierkante meter ingericht als shop-in-shop van de voormalige RetailRookie.
Reliving verkoopt tweedehands meubels en vintage woonaccessoires. Door samen te werken met De Bijenkorf kan de online marktplaats een nieuwe doelgroep bereiken. Naar eigen zeggen ziet de Bijenkorf de samenwerking als kans om in te spelen op een groeiende interieurtrend. Beiden partijen noemen het duurzaamheidsaspect van het verkopen van tweedehands meubels een mooie bijkomstigheid.
Ceo Ananda van Doorn merkt op: “Ondanks de snelgroeiende vraag naar vintage en tweedehands, vinden veel mensen het toch nog spannend om iets niet-nieuws te kopen. Met onze experience pop-up winkel willen we laten zien dat pre-loved meubels passen in ieder interieur."
In het weekend van 21 januari openen de deuren van de shop-in-shop, in ieder geval tot eind april. Ook beloven De Bijenkorf en Reliving thuislevering van meubels.
Reacties 0