De pop-upwinkel van Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam heeft een make-over gekregen. Er is vanwege de nieuwe collectie gekozen voor pimpelpaars. Bij het luxemerk houden ze wel van een opvallend kleurtje: het blok was eerder knaloranje.
De muren en het dak bestaan uit gigantische puzzelstukken. Sommige zijn voorzien van felle neon-strips. Het moet allemaal bijdragen aan een speelse uitstraling.
Bijna alle oppervlakken zijn versierd met bloemen, die kenmerkend zijn voor de ontwerpen van Louis Vuitton. Daarnaast leiden realistische paspoppen en modulaire meubelstukken het winkelend publiek door de pop-up.
De pop-upwinkel van Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam heeft een make-over gekregen. Er is vanwege de nieuwe collectie gekozen voor pimpelpaars. Bij het luxemerk houden ze wel van een opvallend kleurtje: het blok was eerder knaloranje.
De muren en het dak bestaan uit gigantische puzzelstukken. Sommige zijn voorzien van felle neon-strips. Het moet allemaal bijdragen aan een speelse uitstraling.
Bijna alle oppervlakken zijn versierd met bloemen, die kenmerkend zijn voor de ontwerpen van Louis Vuitton. Daarnaast leiden realistische paspoppen en modulaire meubelstukken het winkelend publiek door de pop-up.
De stijl van de kleding is geïnspireerd door de dresscode van de skatergemeenschap in de jaren 90, gecombineerd met kenmerken uit de kindertijd. Het gaat onder meer om gevouwen papieren vliegtuigen (origami), Play-Doh-kleuren en cartoonprints.