De pimpelpaarse pop-up van Louis Vuitton in de Bijenkorf

De pimpelpaarse pop-up van Louis Vuitton in de Bijenkorf

De pop-upwinkel van Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam heeft een make-over gekregen. Er is vanwege de nieuwe collectie gekozen voor pimpelpaars. Bij het luxemerk houden ze wel van een opvallend kleurtje: het blok was eerder knaloranje.

De muren en het dak bestaan uit gigantische puzzelstukken. Sommige zijn voorzien van felle neon-strips. Het moet allemaal bijdragen aan een speelse uitstraling.

Bijna alle oppervlakken zijn versierd met bloemen, die kenmerkend zijn voor de ontwerpen van Louis Vuitton. Daarnaast leiden realistische paspoppen en modulaire meubelstukken het winkelend publiek door de pop-up.

De pop-upwinkel van Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam heeft een make-over gekregen. Er is vanwege de nieuwe collectie gekozen voor pimpelpaars. Bij het luxemerk houden ze wel van een opvallend kleurtje: het blok was eerder knaloranje.

De muren en het dak bestaan uit gigantische puzzelstukken. Sommige zijn voorzien van felle neon-strips. Het moet allemaal bijdragen aan een speelse uitstraling.

Bijna alle oppervlakken zijn versierd met bloemen, die kenmerkend zijn voor de ontwerpen van Louis Vuitton. Daarnaast leiden realistische paspoppen en modulaire meubelstukken het winkelend publiek door de pop-up.

De stijl van de kleding is geïnspireerd door de dresscode van de skatergemeenschap in de jaren 90, gecombineerd met kenmerken uit de kindertijd. Het gaat onder meer om gevouwen papieren vliegtuigen (origami), Play-Doh-kleuren en cartoonprints.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!