Takko Fashion zet extra in op digitalisering en benoemt nieuwe cio

Takko Fashion zet extra in op digitalisering en benoemt nieuwe cio

Takko Fashion zet extra in op digitalisering. Bastian King zal als nieuwe chief information officer (cio) dat proces gaan leiden, meldt de Duitse discounter.

King is afkomstig van de Schwarz Group, waar hij managing director van de IT-afdeling was. Onder zijn leiding werd onder meer de Kaufland Card gelanceerd en ging Lidl over tot narrowcasting.

Ceo Tjeerd Jegen (ex-HEMA) meldde eerder al dat Takko dit jaar in diverse landen met een webshop komt. Het gaat om Nederland, Oostenrijk, Frankrijk, Tsjechië en Slowakije. Een woordvoerster meldt aan RetailTrends dat de webshop in Nederland waarschijnlijk in september of oktober wordt gelanceerd. De Duitse discounter heeft in eigen land sinds 2016 al een webshop.

Takko heeft bijna 2.000 winkels in 17 landen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!