Zeeman komt met campagne voor transparantie in de keten

Zeeman komt met campagne voor transparantie in de keten

Zeeman geeft in een nieuwe marketingcampagne een kijkje achter de schermen over de totstandkoming van de prijsstelling en de herkomst van zijn kledingstukken. Het doel van de discountketen is om meer transparantie binnen de keten te bieden. 

Volgens de discountketen vragen veel consumenten zich af of producten op een verantwoorde manier zijn geproduceerd. Met de campagne '3.49? Gemaakt door kinderen zeker?’ roept Zeeman op vragen te stellen per mail of op de website, wanneer er onduidelijkheid bestaat over de prijsstelling en de herkomst van de textiel.  

“We geloven oprecht dat het goed is iedereen mee te nemen in onze dilemma’s en de stappen die we zetten”, aldus Zeeman. Ook zegt het bedrijf zoveel mogelijk samen te werken met andere retailers, zoals vorig jaar het geval was met Prénatal. 

Het bedrijf lanceert de campagne in aanloop naar zijn MVO-rapport dat in mei uitkomt. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!