Lidl geeft feestdagenhuismerk nieuwe naam: Delicieux wordt Deluxe

Lidl geeft feestdagenhuismerk nieuwe naam: Delicieux wordt Deluxe

Lidl geeft na vijftien jaar zijn feestdagenhuismerk een nieuwe naam. Delicieux wordt veranderd in Deluxe.

Delicieux, zowel de naam als de productlijn, werd destijds bedacht door Lidl Nederland. "Het bleek een enorm succes. Steeds meer Lidl-landen volgden, maar de uitspraak was een probleem." Daarom is nu gekozen voor Deluxe.

Behalve de naam verandert er volgens Lidl niets. Het gaat nog steeds om ruim 350 luxe producten, waaronder stol, gourmetvlees met een Beter Leven-keurmerk, 'de duurzaamste eieren ter wereld' en Fairtrade-chocolade.

Reacties 1


Piet Klaassen 17 mrt, 11:42

Als consument zag je dit al langer. Ze lagen al jaren naast elkaar in de schappen, goed dat ze nu doorpakken en er 1 merk van maken.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!