Nieuwe cco voor moederbedrijf Mooi Parfumerie en Parfumswinkel

Nieuwe cco voor moederbedrijf Mooi Parfumerie en Parfumswinkel

Dutch Beauty Group, het moederbedrijf van Mooi Parfumerie en Parfumswinkel, heeft een nieuwe chief commercial officer. Koen van Berlicum neemt die rol met ingang van 17 april op zich.

Van Berlicum werkte voor winkels als Jumbo en Jan Linders, en was onderdeel van het directieteam bij Primeale United dat verantwoordelijk is voor meer dan 126 miljoen kilo verse groenten op 630 miljoen borden in Europa. Hij neemt het stokje over van Kees van Beem die na vier jaar stopt. Van Beem blijft tot 1 juni actief bij Mooi Parfumerie.

Mooi Parfumerie bestaat sinds 2007 en heeft 41 winkels. Parfumswinkel opereert grotendeels online en heeft ruim 250 duizend klanten in Nederland, België en Duitsland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!