Infographic: zo pak je adverteren op Instagram aan

Infographic: zo pak je adverteren op Instagram aan

Voor veel retailers behoort Instagram al jaren tot een van de meest gebruikte social mediatools. Logisch: commerciële foto’s en video’s leveren op Instagram 120 keer meer engagement op dan Twitter en 58 keer meer dan Facebook. Toch maakt het een groot verschil of je ‘gewoon’ iets post of actief op het platform adverteert. Met welk type content krijg je potentiële klanten naar je webshop? 

Een korte handleiding van het socialmediakanaal zelf.

Voor veel retailers behoort Instagram al jaren tot een van de meest gebruikte social mediatools. Logisch: commerciële foto’s en video’s leveren op Instagram 120 keer meer engagement op dan Twitter en 58 keer meer dan Facebook. Toch maakt het een groot verschil of je ‘gewoon’ iets post of actief op het platform adverteert. Met welk type content krijg je potentiële klanten naar je webshop? 

Een korte handleiding van het socialmediakanaal zelf.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!