Triumph brengt lingerie en kunst samen

Triumph brengt lingerie en kunst samen

Lingeriemerk Triumph lanceerde onlangs een nieuw winkelconcept: My Atelier. Lokale en vrouwelijke kunstenaars krijgen de kans om een kunstwerk tentoon te stellen. Het nieuwe concept is de winkels in Zürich en Wenen te vinden. 

Het merk wil een ‘oase van rust’ aanbieden. Vrouwen die langskomen moeten de rust en de tijd kunnen nemen om lingerie te passen. Dat vertaalt zich in het storedesign met warme tinten en planten. Natuurlijke en duurzame materialen, zoals hout, vullen het geheel aan. 


  
De lingerieketen werkte samen met lokale vrouwelijke kunstenaars. In iedere winkel volgens het My Atelier-concept zal een op maat gemaakt kunstwerk hangen, geïnspireerd op de winkel. Zo mocht de Zwitserse kunstenaar Shannon Zwicker aan de slag voor de winkel in Zürich en stelt Violette Ehnsperg haar kleurrijke abstracte kunst tentoon in Wenen.


Paul Gautier, global head of...

Lingeriemerk Triumph lanceerde onlangs een nieuw winkelconcept: My Atelier. Lokale en vrouwelijke kunstenaars krijgen de kans om een kunstwerk tentoon te stellen. Het nieuwe concept is de winkels in Zürich en Wenen te vinden. 

Het merk wil een ‘oase van rust’ aanbieden. Vrouwen die langskomen moeten de rust en de tijd kunnen nemen om lingerie te passen. Dat vertaalt zich in het storedesign met warme tinten en planten. Natuurlijke en duurzame materialen, zoals hout, vullen het geheel aan. 


  
De lingerieketen werkte samen met lokale vrouwelijke kunstenaars. In iedere winkel volgens het My Atelier-concept zal een op maat gemaakt kunstwerk hangen, geïnspireerd op de winkel. Zo mocht de Zwitserse kunstenaar Shannon Zwicker aan de slag voor de winkel in Zürich en stelt Violette Ehnsperg haar kleurrijke abstracte kunst tentoon in Wenen.


Paul Gautier, global head of brands bij het merk is trots om samen te werken met lokale artiesten. “Deze getalenteerde en inspirerende kunstenaars geven elke winkel een uniek en gepersonaliseerd tintje, verbinden het met de lokale gemeenschap en voegen een vleugje van hun eigen creativiteit en stijl toe aan ons winkelontwerp.”
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!