'Dirk heeft de beste folder'

'Dirk heeft de beste folder'

Supermarktketen Dirk heeft volgens Nederlandse consumenten de beste papieren en online folders. HEMA en Aldi ontvingen van onderzoeksbureau Q&A een vakprijs. 

Consumenten bekronen zelf de folder van supermarktketen Dirk als beste online en papieren reclamezuil. In de categorie 'bouwmarkt, tuin en dier' heeft Groenrijk de beste folder. Ook de folders van Leen Bakker en Action werden door consumenten gewaardeerd.

De papieren folder van HEMA heeft volgens de jury een 'goede mix van inspiratie, modelkeuze en actieproducten'. Aldi heeft op zijn beurt een 'voorbeeldrol voor alle retailers', door het gebruik van technische functionaliteiten. 

In het onderzoek nam Q&A de papieren en onlinefolders van retailers onder de loep. Daar zit één verschil tussen: in de categorie 'persoonlijke verzorging' heeft Etos de beste papieren folder; Kruidvat doet het online het best.

Reacties 1


Henk Genoegen 4 jul, 15:52

Ik weet niet of jullie blind zijn?
Maar die folder van de Dirk ziet er niet uit.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!