Binnenkijken bij het nieuwste paradepaardje van A.P.C.

Binnenkijken bij het nieuwste paradepaardje van A.P.C.

Kledingmerk A.P.C. (Atelier de Production et de Creation) heeft een tweede winkel geopend in Sydney. Het Franse designerlabel was al sinds 2014 down-under met een boetiek in Melbourne en breidde een jaar later uit naar de grootste stad van Australië. 

De tweede boetiek bevindt zich in een winkelcentrum in het hart van Sydney – The Galeries – en grenst aan locaties van merken als Ganni, Incu en Nudie Jeans. Klanten vinden er verschillende luxeproducten, zoals de kleding, sneakers en tassen van A.P.C. Daarnaast zijn er geurkaarsen, muziek, dekens en boeken te koop. 

Tekst loopt verder onder het beeld


De twee grote etalages van de winkel worden gemarkeerd door gelaagde rekken van licht hout en zijn verankerd door kamerhoge palen. Die palen zijn op meerdere plekken te vinden in de ruimte van 62 vierkante meter. Ze...

Kledingmerk A.P.C. (Atelier de Production et de Creation) heeft een tweede winkel geopend in Sydney. Het Franse designerlabel was al sinds 2014 down-under met een boetiek in Melbourne en breidde een jaar later uit naar de grootste stad van Australië. 

De tweede boetiek bevindt zich in een winkelcentrum in het hart van Sydney – The Galeries – en grenst aan locaties van merken als Ganni, Incu en Nudie Jeans. Klanten vinden er verschillende luxeproducten, zoals de kleding, sneakers en tassen van A.P.C. Daarnaast zijn er geurkaarsen, muziek, dekens en boeken te koop. 

Tekst loopt verder onder het beeld


De twee grote etalages van de winkel worden gemarkeerd door gelaagde rekken van licht hout en zijn verankerd door kamerhoge palen. Die palen zijn op meerdere plekken te vinden in de ruimte van 62 vierkante meter. Ze fungeren als steigers, waardoor displays voor de producten ontstaan. Aan de achterkant is ruimte gemaakt voor een counter en kasten.

Tekst loopt verder onder het beeld


A.P.C. is in 1987 opgericht door Jean Touitou en werd in eerste instantie vooral bekend als jeanslabel. Inmiddels voert het merk zowel een dames- als herenlijn en accessoires in een stijl die Touitou omschrijft als eenvoudig en elegant.

"Een zoektocht naar subtiliteit”, zegt de oprichter bijvoorbeeld over zijn aanpak. En: “Durf je voor te doen als gereserveerd. Weiger de stereotypen van sexyheid. Op die manier verspreid je de koorts alleen daar waar het verdient.” 



Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!