Roze, roze en nog eens roze. De marketingmachine van Barbie draait volop en de wereld zal het weten ook. Net als allerlei andere bedrijven wereldwijd, speelt ook Inditex's Zara in op de mediahype die is ontstaan rondom de nieuwste Barbie-film die vrijdag verschijnt. Niet alleen met een collectie gebaseerd op de iconische pop, maar óók met twee pop-up stores.
Tekst loopt door onder beeld.
De pop-upstores zijn te vinden in het hart van de Soho winkel in New York en in Parijs aan de iconische Champs-Élysées. Bezoekers kunnen zich daar volledig onderdompelen in de Barbie-wereld.
Tekst loopt door onder beeld.
...
Roze, roze en nog eens roze. De marketingmachine van Barbie draait volop en de wereld zal het weten ook. Net als allerlei andere bedrijven wereldwijd, speelt ook Inditex's Zara in op de mediahype die is ontstaan rondom de nieuwste Barbie-film die vrijdag verschijnt. Niet alleen met een collectie gebaseerd op de iconische pop, maar óók met twee pop-up stores.
Tekst loopt door onder beeld.
De pop-upstores zijn te vinden in het hart van de Soho winkel in New York en in Parijs aan de iconische Champs-Élysées. Bezoekers kunnen zich daar volledig onderdompelen in de Barbie-wereld.
Tekst loopt door onder beeld.
De Barbie-collectie die Zara onlangs lanceerde is geïnspireerd is op de kleurrijke esthetiek en iconische looks uit de film.Van T-shirts tot jumpsuits, sieraden, cowboyhoeden tot kinderkleding. Het zal liefhebbers niet ontgaan dat alle items zijn gebaseerd op de garderobe van Barbie en Ken.
Tekst loopt door onder beeld.
Naast kleding zijn er in de pop-upwinkels ook accessoires, schoonheidsproducten en woonaccessoires te vinden. Uiteraard uitgevoerd in allerlei tinten roze én glitters.
Tekst loopt door onder beeld.
Niet alleen Zara speelt in op de hype rondom de film. Het merk Barbie ging meerdere samenwerkingen aan. Van make-up, tot skates en Crocs. Ook fastfashionmerken Primark en Forever21 wijden complete kledinglijnen aan de plastic fantastic pop.