Consumentenbond: bestel niet bij Femmeboutique

Consumentenbond: bestel niet bij Femmeboutique

De Consumentenbond raadt Nederlanders af om bestellingen te plaatsen bij de webwinkel van Femmeboutique. In korte tijd ontving de bond 166 klachten.

Het beeld via Trustpilot is ook weinig veelbelovend: 91 procent van de klanten geven de webshop één ster. De klachten gaan veelal over bestellingen die niet worden geleverd en over betalingen die niet worden teruggestort zodra producten retour zijn gestuurd. Ook gaat het mis bij de klantenservice: klanten krijgen het bedrijf niet tot nauwelijks te pakken. 

De Consumentenbond tikt de webwinkel daarnaast op de vingers voor verboden praktijken. Zo ontbreken verplichte gegevens, zoals een KVK-nummer, adresgegevens en de kosten voor retouren. Ook meldt Femmeboutique zelf dat bestellingen niet geannuleerd kunnen worden, wat in strijd is met de Wet koop op afstand. Consumenten kunnen de koop altijd ontbinden op grond van het herroepingswet, benadrukt de Consumentenbond. 

Meerdere klanten hebben aangifte gedaan over de webshop, waarvan sommige weer zijn ingetrokken toen producten toch werden geleverd of retourbedragen werden teruggestort. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!