Eyes + more sluit partnerships met designermerken

Eyes + more sluit partnerships met designermerken

Eyes + more heeft zijn assortiment monturen uitgebreid met designermerken als Guess, Levi’s en Tommy Hilfiger. Voorheen voerde de optiekketen alleen een privatelabel.  

Naast de eigenmerkcollectie biedt Eyes + more nu ook de collectie ‘The brands’ aan. De nieuw toegevoegde merkencollectie bestaat uit 196 monturen en 61 zonnebrillen. De optiekketen wil hiermee naar eigen zeggen voldoen aan ‘de groeiende vraag van consumenten naar stijlvolle merkbrillen’.
 
De samenwerking heeft geen gevolgen voor het prijsniveau van het merk, laat commercieel directeur Frank Holtman weten. Als onderdeel van een internationale retailgroep is de keten volgens hem in staat dergelijke partnerships aan te gaan en zijn vaste prijsformule te continueren.  

Eyes + more heeft 282 winkels in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, België en Zweden. De keten valt sinds 2018 onder Nexeye, dat tot vorig jaar Hans Anders Retail Groep heette.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!