Zalando komt met nieuw modeplatform

Zalando komt met nieuw modeplatform

In samenwerking met dochterbedrijf Highsnobiety is curated contentplatform 'Stories' ontstaan. 

Zalando heeft een nieuw curated contentplatform gelanceerd: Stories. In samenwerking met dochterbedrijf Highsnobiety, dat vorig jaar werd overgenomen, is het nieuwe platform live in Europa. 

Op Stories, dat sinds kort onderdeel is van de webshop van Zalando, krijgen klanten gepersonaliseerde formats voorgeschoteld, zoals korte video's en content van influencers. Ook zijn nieuwe releases van aangesloten merken te vinden op het nieuwe platform. Op die manier probeert het modeplatform nieuwe generaties klanten aan te spreken. 

Met de uitrol en de ontwikkeling van Stories heeft modeplatform Highsnobiety, dat sinds 2022 onderdeel is van Zalando, een ondersteunende rol.

Het platform is vooralsnog alleen beschikbaar in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Denemarken, Italië, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. In 2024 worden hier ook andere markten aan toegevoegd.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!