Perfetti van Melle haalt nieuwe kauwgommerken binnen

Perfetti van Melle haalt nieuwe kauwgommerken binnen

Bubblicious, Trident en Stimorol behoren tot portfolio van het kauwgommerk. 

Perfetti van Melle heeft de kauwgommerken van Mondelēz International overgenomen. Daarmee behoren onder andere Bubblicious, Trident en Stimorol nu tot het portfolio.

De overname sluit aan op de strategische doelstelling van Perfetti van Melle. Het bedrijf wil wereldwijd de grootste aanbieder van kauwgom worden. De producent van onder andere Mentos verdubbelt zijn omvang in Noord-Amerika en vergroot zijn bereik in Europa. Dit komt mede doordat het bedrijf ook de fabrieken in Illinois (VS) en Skarbimierz (Polen) overneemt.

De beide bedrijven wachten nog op bevestiging van de Portugese mededingingsautoriteit om ook het laatste deel van de overname rond te maken.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!