Weer omzetstijging voor LVMH

Weer omzetstijging voor LVMH

Het luxehuis achter Christian Dior en Louis Vuitton zette in de eerste 9 maanden van dit jaar 62,2 miljard euro om.

Voor het derde kwartaal op rij is de omzet van LVMH gestegen, tot 19,9 miljard euro. Hoewel de groei minder fors was dan in de afgelopen 2 kwartalen, kan het concern nog steeds 9 procent omzetgroei noteren.

Het luxehuis achter Christian Dior, Hermès en Louis Vuitton maakte in de eerste 9 maanden van dit jaar 62,2 miljard euro omzet. Dat is een groei van 14 procent ten opzichte van diezelfde periode vorig jaar. Als de negatieve wisselkoersen worden meegerekend, blijft er een groei van 10 procent over. Alle segmenten binnen het bedrijf groeien verder qua omzet, met als uitzondering de categorie ‘wijn en sterke dranken’. Op dat gebied werd 7 procent minder omgezet.

LVMH is aan een goed jaar bezig. Het wegvallen van de coronamaatregelen in China gaf het bedrijf een flinke omzetboost in het eerste half jaar (+17 procent). Hoewel iets afgevlakt, zet het bedrijf de groei dus door in het derde kwartaal.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!