Intergamma rolt elektronische prijskaartjes 'op grote schaal' uit

Intergamma rolt elektronische prijskaartjes 'op grote schaal' uit

Dat vertelt e-commercedirecteur Jurre Mulder tijdens What’s Next in Retail Tech.

Gamma en Karwei gaan het elektronische schaplabel nog verder uitrollen in de winkels in Nederland. Dat vertelt Jurre Mulder, technologie- en e-commercedirecteur van moederbedrijf Intergamma tijdens het RetailTrends-evenement What’s Next in Retail Tech.

Het moederbedrijf van Gamma en Karwei wil het elektronische prijskaartje gangbaarder maken in zijn winkels. Zo kan het bedrijf ze gaan gebruiken voor meerdere doeleinden, zo legt Mulder uit. Zo staat de review van het product op het schaplabel en kan de consument gelijk de juiste keuze maken. Zo moet technologie de klanttevredenheid ook verbeteren.

Intergamma denkt daarnaast aan verschillende manieren om data uit de winkel te ontsluiten om te zijner tijd klantnavigatie in de winkel via een app mogelijk te maken.

Tot slot heeft Intergamma de techniek zo ver ontwikkeld dat het op korte termijn gemakkelijker zal worden om de prijzen van de producten aan te passen. Mocht er een product in de schappen liggen met te lage beoordelingen, kan het ook uit de schappen worden gehaald, vertelt Mulder.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!