Breitling opent boetiek volgens nieuw winkelconcept

Breitling opent boetiek volgens nieuw winkelconcept

De brandstore in Den Haag is de eerste vestiging in Nederland die is ingericht volgens het nieuwe concept.

Breitling heeft zijn vijfde en nieuwste brandstore geopend in Den Haag. Het is de eerste Nederlandse locatie van het luxehorlogemerk dat is ingericht volgens het nieuwe winkelconcept.

De Haagse brandstore is gelegen aan de hoek van de straat, aan de Hoogstraat 1. De winkel telt 225 vierkante meter, verdeeld over 2 verdiepingen. Voor het eerst zijn er ook branded kledingitems te vinden in de boetiek. Ook heeft Breitling er in Den Haag een horecaconcept bij gekregen: bij een bar kunnen bezoekers terecht voor een cocktail, koffie of champagne. Ook is er een ruimte gemaakt voor een loungehoek. 

Blurring
Blurring staat al lang op het verlanglijstje van ceo Jan-Paul ten Hoopen staat en is al een succes in de brandstores in Zürich en Seoul. Eerder zei hij over het hospitality-cateringconcept: “Het idee is eigenlijk hartstikke simpel: een kopje koffie of cocktail, terwijl je intussen horloges kunt zien en kopen. Dat is nog hartstikke uniek in de markt, maar het heeft zichzelf meer dan eens bewezen als succesvolle formule.” 


Binnen 5 jaar heeft het luxehorlogemerk wereldwijd 250 winkels geopend. In Nederland opende Breitling in 2020 zijn eerste winkel.

De ceo gaf op het podium van RetailTrends-event Fans Love Brands weg hoe het luxemerk de smartwatch-generatie inpakt. Lees hier de belangrijkste learning van Breitling.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!