Zalando gaat producten op uitnodiging verkopen

Zalando gaat producten op uitnodiging verkopen

Zalando kent, na aanvraag van de klant, een tijdslot toe waarin de klant dit product kan kopen.

Zalando gaat populaire producten voortaan op uitnodiging aanbieden. Hiermee wordt de tijdsdruk om de ‘hyped’ producten te kunnen kopen verminderd.

Klanten kunnen voor de speciale items van de collectie via de Zalando-app een uitnodiging aanvragen. Zalando kent dan een tijdslot toe waarin de klant dit product kan kopen. Op die manier wordt de gemakkelijke klantervaring, waar de online speler naar streeft, gewaarborgd. De tijdsdruk die door de klant wordt ervaren bij het bestellen van populaire producten verdwijnt. Voor Zalando Plus-klanten komt er als extra nog bij dat een deel van de nieuwe voorraden aan hen wordt toegewezen.

Het nieuwe concept wordt uitgerold in vrijwel alle Zalando-markten, waaronder Nederland. Inschrijven kan vanaf dinsdag 19 december. Het eerste product dat op ‘invite-only’ beschikbaar komt is de Fenty X Puma Avanti sneaker.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!