HelloFresh duidelijker over abonnementen na tik op vingers

HelloFresh duidelijker over abonnementen na tik op vingers

HelloFresh gaat zijn klanten duidelijker informeren over de inhoud en voorwaarden van abonnementen. De maaltijdboxaanbieder doet dit nadat het door de Autoriteit Consument & Markt (ACM) op de vingers is getikt.

De ACM ontving klachten van consumenten die volgens hen ongewild een abonnement waren aangegaan bij HelloFresh. Ook waren de klanten ontevreden over de afhandeling van klachten nadat producten ontbraken. HelloFresh bood dan een tegoed aan, maar de ACM stelt dat geld terug het uitgangspunt moet zijn.

In de nieuwe voorwaarden van HelloFresh staat nu duidelijk vermeld dat de gebruiker een overeenkomst voor onbepaalde tijd afsluit en wat de prijs per week is. Ook betreffende ontbrekende producten heeft de maaltijdboxaanbieder inmiddels de werkwijze aangepast.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!