Voor de lancering van een nieuwe collectie in samenwerking met Pharell Williams pakte Louis Vuitton uit met een reeks pop-upwinkels. Na een winkel in Tokio, Beijing en een shop-in-shop in Londen, volgen nu Los Angeles en New York.
Het ontwerp van de tijdelijke winkel is geïnspireerd op de Pont Neuf; de brug over de rivier de Seine in Parijs. Natuurlijk mocht het bekende Damier-patroon van het luxemerk niet ontbreken. Het blokjespatroon in glinsterend goud siert de muren en vloer. Op sommige plekken is er een driedimensionaal effect gecreëerd waarop producten worden tentoongesteld.
Tekst loopt door onder beelden.
Een collectie in de winkel is verstopt. Wie achter de boekenkast...
Voor de lancering van een nieuwe collectie in samenwerking met Pharell Williams pakte Louis Vuitton uit met een reeks pop-upwinkels. Na een winkel in Tokio, Beijing en een shop-in-shop in Londen, volgen nu Los Angeles en New York.
Het ontwerp van de tijdelijke winkel is geïnspireerd op de Pont Neuf; de brug over de rivier de Seine in Parijs. Natuurlijk mocht het bekende Damier-patroon van het luxemerk niet ontbreken. Het blokjespatroon in glinsterend goud siert de muren en vloer. Op sommige plekken is er een driedimensionaal effect gecreëerd waarop producten worden tentoongesteld.
Tekst loopt door onder beelden.
Een collectie in de winkel is verstopt. Wie achter de boekenkast een kijkje neemt, komt terecht in een geheime, donkere kamer. Daar presenteert het luxemerk een collectie met leren Speedy-tassen.
Tekst loopt door onder beeld.
De winkels in Los Angeles en New York zijn nog open tot half maart. Tot die tijd kunnen liefhebbers van het luxemerk er hun hart ophalen voor kledingstukken, tassen, schoenen en brillen.