Glinsterend goud bij Louis Vuitton

Glinsterend goud bij Louis Vuitton

Voor de lancering van een nieuwe collectie in samenwerking met Pharell Williams pakte Louis Vuitton uit met een reeks pop-upwinkels. Na een winkel in Tokio, Beijing en een shop-in-shop in Londen, volgen nu Los Angeles en New York. 

Het ontwerp van de tijdelijke winkel is geïnspireerd op de Pont Neuf; de brug over de rivier de Seine in Parijs. Natuurlijk mocht het bekende Damier-patroon van het luxemerk niet ontbreken. Het blokjespatroon in glinsterend goud siert de muren en vloer. Op sommige plekken is er een driedimensionaal effect gecreëerd waarop producten worden tentoongesteld.

Tekst loopt door onder beelden.

Een collectie in de winkel is verstopt. Wie achter de boekenkast...

Voor de lancering van een nieuwe collectie in samenwerking met Pharell Williams pakte Louis Vuitton uit met een reeks pop-upwinkels. Na een winkel in Tokio, Beijing en een shop-in-shop in Londen, volgen nu Los Angeles en New York. 

Het ontwerp van de tijdelijke winkel is geïnspireerd op de Pont Neuf; de brug over de rivier de Seine in Parijs. Natuurlijk mocht het bekende Damier-patroon van het luxemerk niet ontbreken. Het blokjespatroon in glinsterend goud siert de muren en vloer. Op sommige plekken is er een driedimensionaal effect gecreëerd waarop producten worden tentoongesteld.

Tekst loopt door onder beelden.
Glinsterend goud bij Louis Vuitton storedesign pop-up fashion boekenkast
Glinsterend goud bij Louis Vuitton storedesign pop-up fashion boekenkast

Een collectie in de winkel is verstopt. Wie achter de boekenkast een kijkje neemt, komt terecht in een geheime, donkere kamer. Daar presenteert het luxemerk een collectie met leren Speedy-tassen. 

Tekst loopt door onder beeld.

Glinsterend goud bij Louis Vuitton storedesign pop-up fashion boekenkast

De winkels in Los Angeles en New York zijn nog open tot half maart. Tot die tijd kunnen liefhebbers van het luxemerk er hun hart ophalen voor kledingstukken, tassen, schoenen en brillen. 

Glinsterend goud bij Louis Vuitton storedesign pop-up fashion Pharell Williams

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!